dimarts, 9 d’octubre del 2007

Veus per dir el que vulguis... mmm

El meu germanet em va redescobrir el loquendo un programa sintetitzador de veu multi idioma, que sona prou bé. Consisteix en que escrius un text i et genera un fitxer de sò amb una veu que llegeix el que posa, poden escollir entre un parell de veus diferents i diferents tons de veu.
L'altre dia hi vaig jugar un poc i tornar a sentir aquest programa pronunciant paraulotes amb aquesta veu tant sèria em va recordar a la meva època d'estudiant de secundaria (4rt de ESO), a aquelles tardes amb en Valiant fent historietes i simulant conversacions còmiques entre alumnes i professors (Berto surt a sa pissarra i escriu sa fórmula de sa gravetat). A més amb aquest programent s'han fet grans coses, com donar veu a la frikipedia.
A youtube en podeu trobar múltiples exemples, el més considerable és el de n'Oliver i Benji, també hi ha el de'n Sonic i molts altres...



3 comentaris:

Zaikar ha dit...

Me xapat quant a nes segon video diu a lo darrer.
" Les voy a meter mas rabo que cuello tiene un pavo ". xD

Valiant ha dit...

Jajajaja, dioooooos, menrecord dakella puta gravacio den berto amb akella veu de pitufo xungo jajaja, casi no varem riure xDDD

Rellos ha dit...

Jojoojjo, sabia que vos agradaria :P