diumenge, 18 de novembre del 2007

Kaboom!

Fa un moment mentre estava intentant escriure un post sobre la duresa de la vida dels estudiants d'informàtica (juas juas juas) se m'ha apagat l'ordinador (sobretaula) i he quedat tot tallat, sobretot per que no s'ha apagat el llum ni l'estufa, la cosa pintava malament. Tot d'una que he obert la finestra (allà on ahir vos vaig dir que tenia el PC) he olorat que passava, he notat una explosió d'olors a les meves narius entrant en un túnel psicotròpic, i quan més atracava el nas a la font d'alimentació més colorins, espirals i música dels 70 podia sentir, vaja que he cremat la font d'alimentació... o sigui que amb el desengramponador a la mà he llevat la font i he pensat:
Permi sense font de alimentació no aniré enlloc.

Després d'aquesta espectacular observació he anat a l'ordinador del meu germà a robar li la font i el meu ulta_mega_hiper_computador ja torna a estar en marxa sense gaires danys col·laterals per molt que el meu germà digui el contrari :P

4 comentaris:

servo ha dit...

Això de tenir s'ordinador tan a lloure no pot ser bo mai .. :D

Rellos ha dit...

Jajajaj, tal vegada no. Si torna a fer coses rares el posaré a un lloc més refugiat.

Zaikar ha dit...

Ole, Ole, "bienvenido a mi mundo", com diria... no m'enrecord :).
Jo ja en duc dues de fonts petades!!!, i aquesta que tenc ara amb un problemilla a nes molex, ja saps de que te xerr Rellos jejejeje.
Amb un poc de sort sa font sa podrà reparar, tenc un manual aposta de reparació de fonts d'alimentacio de pc's.
Dioso!.

Rellos ha dit...

Melassa edo ja me passaràs es manual aquest, que m'he mirat sa font i no pareix que hi hagi res romput, be, com a mínim no he vist taques negres ni res... sospit que es ventilador se va aturar i va agafar un excés de temperatura.