dilluns, 5 de novembre del 2007

Ubuntu shipit

Wolas! Fa un moment he arribat a casa i he vist que han arribat els DVDs de Ubuntu, que vaig demanar fa unes setmanes. Si algú en vol que m'ho digui que mels treuen de les mans! Son Ubuntu (Gnome) Gutsy Gibbon 7.10, en tinc tant de 32 com 64 bits per a x86. De moment en tenc 8 de 32bits i 4 de 64.
Ah! També me queden Ubuntus 5.10 Brezy Badger de fa uns... 2 anys? com passa el temps... Bé si algú en vol per fer colecció en tinc 3 de 32 , una de 64 i una de PPC. I posats a fer... si algú en te de 6.10, 6.06 o 5.04 (Edgy, Dapper i Hoary) que li sobren que m'ho digui, són les que em falten a la col·lecció :P.

Record que no fa falta demanar els CDs/DVD per gaudir de la Ubuntu, els podeu baixar aquí, i aquí podeu trobar la llista de ports a altres sistemes com la PlayStation3, IA64, PowerPC(Macs dels antics), UltraSparc etc. que no s'envien i només estan disponibles per a descàrrega.
Per suposat també la podeu baixar amb KDE i XFCE4. Si voleu trescar per els sevidors de Ubuntu cercant isos rares podeu comensar mirant això. A vegades esta bé usar el protocol bittorrent per a baixar les isos i així no saturar tant els servidors.