diumenge, 18 de novembre del 2007

Mira un cometa!

Què passa quan et demanen:
- Que fas?

Doncs que contestes "Estic fent tal" o "Estic fent qual",així doncs la resposta por ser:
- Estic estudiant.

En aquest moment hi ha la possibilitat que et demanin:
- I que estàs estudiant?

I tu respons:
- Mètodes Numèrics, estic mirant a veure si la iteració de punt fix de Halley és més eficient que la de Newton per a la resolució d'equacions no lineals.
En aquest moment la persona que t'anava demanat coses sol posar cares rares, i tu penses "Ups ara se dou pensar que sóc un bixo raro, molt molt raro, val més que ho intenti arreglar si hi vull poder tornar a xerrar amb normalitat" i dius:
- No, si es molt més fàcil de lo que pareix.
En aquest moment si que l'has ben cagat, ara si que sembles un bixo raro, a més de fer coses rares les trobes fàcils... buff, però encare pot passar una cosa pitjor, que per demostrar que la cosa és realment "fàcil" li-ho intentis explicar...
Aquí si que hi ha merder, per tant en aquest cas el millor és dir:
- Res, que és pavo que va veure es cometa Halley va inventar unes coses rares de mates i jo he de mirar amem si aquestes coses rares van millor que ses coses rares que va dir en Newton.

Així l'altre interlocutor te la sensasió d'entendre el que estàs dient ja que li proporciones una capa de abstracció bastant gran i pots arribar a semblar una persona normal :P

Nota: Aquesta historia NO esta basada en fets reals.

1 comentari:

Marc ha dit...

Jojo puta Geo, ets es crack, sempre se t'ocorren paranoies d'aquestes xD