divendres, 9 de novembre del 2007

Briiiiicked! [/veu de porcell BWs]

Wolas, a casa fins fa poc tenia dos aparells que em subministraven internet, un SpeedSteam 5660 que feia de router ADSL, i un WRT54Gv5 (del que ja vos he parlat) que feia de router i AP wifi. La qüestió és que el SpeedSteam el tinc des de 2001 ja m'està demanat la jubilació a base de desconnexions, per això vaig decidir comprar un router nou.
Ja que hi el vaig buscar que portés wifi i modem ADSL per no haver de tenir la combinació dels dos bixets i posats a fer que funcionàs amb OpenWRT. Així doncs vaig triar el D-Link G624T (que porta un firmware GPL) comprat a pixmania i que ahir me va arribar.
El tema és que la interface web estava en francés de tal manera que vaig anar a la pàgina de DLink per baixar l'ultim firmware. Dit i fet, firmware baixat, descomprimit i carregat a router i .... Boooom! El router és reinicia, bé això de reiniciar és un dir per que no és va tornar a iniciar... O sigui que aquí em teniu, connectat amb el SpeedSteam+WRT54 i un trepijapapers de 75€. Ara he enviat un mail al servei tècnic de Dlink per saber a veure si me'l poden canviar...

Edit: He fet els tràmits per tornar el router a PIXmania, la mateixa web té un formulari per fer ho (es veu que els hi douen tornar bastantes coses). També he empaquetat el router i l'he portat a correus però per lo vist correus tanca a les 13:00 i jo que arribat a les 13:00:01, per tant m'he quedat amb cara de beneit davant la porta uns segons fins que he pensat que podia tornar dilluns, segur que no vendrà d'un dia...